Moderní dieselové motory splňující emisní normy Euro 5 a Euro 6 jsou vybaveny systémy SCR (selektivní katalytická redukce) s AdBlue a filtry pevných částic (DPF). Přestože jejich primárním cílem je snižovat emise NOₓ a pevných částic, mohou vést k častým poruchám, neplánovaným odstávkám a vysokým nákladům na servis. Naší specializací je profesionální a legální Deaktivace AdBlue a těchto systémů, která zaručuje:
-
Úsporu provozních nákladů
Bez nutnosti pravidelného doplňování AdBlue i opravy složitých komponentů SCR systému výrazně klesá nákladovost provozu vozidla. -
Nižší náklady na údržbu
Odstraněním AdBlue nádrže, čerpadla, vstřikovače a senzorů se eliminuje riziko nákladných oprav a servisu systému. -
Zvýšení výkonu motoru
Odstraněním omezení, které SCR systém motoru ukládá, mohou někteří řidiči pocítit zlepšení akcelerace a odezvy motoru. -
Spolehlivý provoz v každém počasí
V chladných podmínkách bez rizika zamrznutí AdBlue zůstává chod motoru stabilní a bez neočekávaných výpadků. -
Eliminace chybových hlášení
Po deaktivaci systému mizí nejen nutnost sledovat hladinu AdBlue, ale i častá varování a nouzové režimy vyvolané poruchou systému.
Naše služby
-
Deaktivace AdBlue (SCR) – kompletní odstranění komponentů systému včetně uzavření softwarové části řídicí jednotky
-
Vypnutí DPF – odpojení a softwarová úprava pro trvalé odstranění filtru pevných částic
-
Vyřazení AdBlue – hardwarová i softwarová optimalizace pro spolehlivý provoz bez AdBlue
-
Servis AdBlue – údržba, diagnostika, výměna komponentů a řešení nejčastějších závad (zamrznutí, krystalizace, poruchy čerpadla či vstřikovače)
-
Kompletní řešení pro osobní vozy, dodávky, nákladní vozy, autobusy, stavební a zemědělskou techniku
Využíváme pouze nejmodernější emulátory AdBlue kompatibilní se všemi značkami (Iveco, Renault, Mercedes, Volvo, Scania, Audi aj.), které zajišťují bezchybnou simulaci funkce SCR systému bez nutnosti jeho skutečné přítomnosti.
Právní rámec
Všechny úpravy provádíme v souladu s platnou legislativou a standardy, zejména pro účely off-road provozu či speciálních užitkových aplikací. Uživatelé tak mohou využít výhod legální deaktivace bez rizika sankcí v souladu s technickými podmínkami schválenými v rámci registračních a homologizačních postupů.
Jak postupujeme
-
Konzultace a diagnostika – přesná analýza vozidla a doporučení nejvhodnějšího postupu.
-
Hardwarové úpravy – odstranění nádrže, čerpadla, senzorů a potrubí.
-
Softwarové řešení – nahrání upraveného software do řídicí jednotky motoru.
-
Zkouška a finální test – ověření bezchybného chodu motoru bez AdBlue a DPF.
V Praze, Brně a Ostravě disponujeme plně vybavenými dílnami i mobilními servisy, které zajistí úpravu u vás na místě.